Produsul comandat este livrat prin intermediul serviciilor de curierat rapid

  • Coletul  va fi livrat în termen de 2-4 zile lucrătoare de la expedierea coletului din depozit. Sâmbăta și duminica nu se livrează; 
  • În momentul în care coletul este expediat veți fi notificat inclusiv prin email;
  • În cazul în care agentul companiei de curierat nu vă găsește la adresă, acesta este obligat să vă contacteze telefonic, iar în cazul în care nu puteți fi contactat(ă) coletul se va întoarce în centrul de livrare, urmând ca sistemul de livrare sa înregistreze o nouă impunere de expediere.
  • Plata coletului poate fi efectuată în numerar la livrare
  • Livrările se fac doar pe teritoriul României.

Produsele comandate vor fi livrate la adresa specificata in formularul de comanda de pe site, in intervalul orar 9:00 – 18:00.

Costuri pentru transport la domiciliu:

20 de Lei – pentru comenzi de pana in 450 de lei

Gratuit – pentru comenzi ce depasesc suma de 450 de lei

RECLAMAȚIE

Chiar dacă situațiile în care livrăm produse defecte sunt foarte rare, este bine să știți că vom rezolva problema fără întârziere și spre satisfacția dumneavoastră. Este și în interesul nostru să rezolvăm totul cât mai repede posibil, deci nu trebuie să vă temeți că veți aștepta mai mult decât este necesar (de obicei, rezolvăm totul în câteva zile).

Când pot depune reclamație?

Suntem răspunzători pentru defectele existente ale produselor, care se manifestă la livrare sau în decursul următoarelor 24 de luni. Nu răspundem pentru defectele noi, mai ales dacă au fost cauzate de folosirea necorespunzătoare. Dacă ați cumpărat un produs folosit, nu răspundem pentru defectele care corespund gradului de utilizare sau uzurii pe care produsul folosit le-a avut la livrare. În cazul produselor prevăzute cu dată de expirare, ne asumăm răspunderea că produsele sunt utilizabile pe toată durata valabilității acestora.

Vă atragem atenția că sensibilitatea crescută sau reacția alergică la produsele livrate nu pot fi considerate defecte de produs. În mod similar, defectele produselor oferite cadou sau ale altor prestații gratuite, oferite suplimentar față de comanda dvs., nu pot fi considerate defecte de produs. Imaginile produselor din magazinul nostru on-line sunt ilustrative și nu reprezintă neapărat o prezentare a caracteristicilor produselor (de exemplu, ambalajul produsului poate varia, în funcție de modificarea sa de către producător).

Răspundem cu plăcere oricăror întrebări pe care le-ați avea în legătură cu reclamația, dacă ne contactați la e-mailul [email protected]

PROCEDURI DE RETUR

Este necesar să ne comunicați decizia dumneavoastră de a returna produsul sau produsele, în termen de 14 de zile de la livrarea acestora. Cel mai simplu este să ne contactați la adresa de e-mail [email protected] .

Daca doriti restituirea contravalorii produsului, este obligatoriu sa ne trimiteti produsul prin firma de curierat partenera la adresa specificata pe AWB-ul receptionat impreuna cu comanda si sa specificati in clar restituirea banilor catre dumneavoastra tot prin curier(plata ramburs). Dupa indeplinirea acestei etape, urmata de confirmarea returului si a integritatii produsului primit, magazinul nostru isi insuseste responsabilitatea de a va returna banii in cel mult 14 zile lucratoare.

Conform legii însă, avem dreptul să așteptăm mai întâi să returnați produsele, pentru a efectua plata. 

Conform politicii magazinului nostru, este necesar ca transportul pentru returul produsului sa fie efectuat prin intermediul unei companii de curierat. Costurile pentru retur vor fi suportate integral de catre client.

CONDITII DE RETUR

Produsul returnat nu trebuie sa prezinte semne de uzura, atat la exterior cat si la interior

In momentul in care va ocupati de predarea produsului catre firma de curierat, acesta trebuie sa fie impachetat in mod corespunzator, in ambalajul original, cu toate etichetele atasate.